Inchide Noutati

management de proiect constructii

Rolul managerului de proiect

Principala activitate a unui manager de proiect in constructii este aceea de a planifica si urmari executia lucrarii respective in cel mai mic detaliu, asigurandu-se ca sunt respectate bugetul si termenele de executie stabilite cu clientul.

Activitati detaliate

Exista cateva activitati de importanta majora in management-ul de proiect in constructii, activitati pe care le desfasuram cu ajutorul specialistilor nostri:

– estimarea si planificarea de activitati, costuri si resurse necesare, precum si a timpului de indeplinire, detaliat – planul de proiect;

– supravegherea lucrarilor la fata locului;

– alegerea si obtinerea echipamentelor si dispozitivelor necesare pentru a duce la bun sfarsit lucrarea, la costuri optime;

– stabilirea obiectivelor pentru echipele de lucru: planul trebuie diseminat in cele mai mici detalii, pana la nivelul fiecarui om si al fiecarei activitati;

– urmarirea cu atentie a incadrarii in timp si buget, monitorizarea constrangerilor;

– este de asemenea responsabilitatea noastra sa informam constant si permanent clientul / beneficiarul asupra evolutiei proiectului pe care il gestionam, atat prin prisma planului de proiect agreat, cat si a eventualelor elemente neprevazute.

Haideti sa discutam!